Veškeré zásilky dodáváme přepravní společností PPL. Součástí zásilky je vždy potvrzený záruční list a dodací list. Fakturu vám zasíláme e-mailem bezprostředně po jejím vystavení.
Před převzetím zásilky si zkontrolujte neporušenost obalu, v případě jakékoliv nesrovnalosti zboží nepřebírejte.

Jak postupovat při reklamaci?

Jaká je cena dopravy?

Při nákupu zboží nad 2000 kč bez DPH je v rámci ČR doprava ZDARMA.  Zboží zásíláme i na Slovensko. Doprava do dalších zemí se řídí smluvním ujednáním.

  • objednávka zboží nad 2000 kč bez DPH (na území ČR)  ZDARMA  
  • objednávka zboží do 2000 kč bez DPH (na území ČR)  100 kč bez DPH  
  • objednávka zboží nad 200 EUR (na území SR)  ZDARMA (+2 EUR dobírka) / cena za jednu zásilku  
  • objednávka zboží do 200 EUR  (na území SR)     8 EUR (+2 EUR dobírka) / cena za jednu zásilku  







 

Kdy bude zboží expedováno?

Termín vyřízení objednávky je závislý na času jejího odeslání.  Pokud jste objednali do 14 hodin daného pracovního dne, bude ještě týž den předána dopravci a doručena Vám následující pracovní den do 18 hod.


Důležité:  Tyto termíny se vztahují pouze na zboží označené skladem. Závazný termín doručení zboží vám bude vždy potvrzen emailem s potvrzením objednávky. Pokud je u zboží informace „momentálně není skladem“ najdete orientační termín dodání v koši nebo opět v zaslaném potvrzení objednávky.

Předpokládaný čas doručení vaší zásilky můžete zjistit online na www.ppl.cz.  Odkaz na sledování vaší zásilky dostanete po její expedici v emailu o předání zásilky přepravní službě.

Mohu si zboží osobně vyzvednout?

Při online objednávání na grawerton.cz  nelze zboží osobně vyzvednout. Pokud preferujete osobní odběr, pak je možný u ostatních forem objednávek (písemné, telefonické či emailové). Před vyzvednutím zboží počkejte na email s potvrzením objednávky. Teprve poté je zboží připraveno k odběru.

Zásilka mi nebyla doručena...

Pokud Vám zásilka nebyla doručena v potvrzeném termínu nebo se vyskytl problém při jejím dodání, obraťte se na nás, tel. 800 152 281, 558 737 604-5.



Mohlo by Vás zajímat:

Křehké zboží, jako keramiku a sklo zasíláme pečlivě zabalené, pojištěné, jako křehké zboží. Dopravce odpovídá za doručení zboží v nepoškozeném stavu. Jak postupovat při poškozeném zboží?

Pokud objednáváte hrnky doporučujeme:
Nákup celého plata, tedy 12 kusů klasických hrnků nebo jejich násobky, či celý karton 36 kusů hrnků, kvůli minimalizaci rizika poškození při přepravě.  Do jednoho balíku jsme schopni zabalit 2 kartony hrnků. V rámci tohoto množství můžeme namíchat různé typy a barvy hrnků.