Veškeré zásilky dodáváme přepravní společností PPL. Součástí zásilky je vždy potvrzený záruční list a dodací list. Fakturu vám zasíláme e-mailem bezprostředně po jejím vystavení.
Před převzetím zásilky si zkontrolujte neporušenost obalu, v případě jakékoliv nesrovnalosti zboží nepřebírejte.
Jak postupovat při reklamaci?
Jaká je cena dopravy?
Při nákupu zboží nad 2000 kč bez DPH je v rámci ČR doprava ZDARMA. Zboží zásíláme i na Slovensko. Doprava do dalších zemí se řídí smluvním ujednáním.• objednávka zboží nad 2000 kč bez DPH (na území ČR) | ZDARMA | |
• objednávka zboží do 2000 kč bez DPH (na území ČR) | 100 kč bez DPH | |
• objednávka zboží nad 200 EUR (na území SR) | ZDARMA (+2 EUR dobírka) / cena za jednu zásilku | |
• objednávka zboží do 200 EUR (na území SR) | 8 EUR (+2 EUR dobírka) / cena za jednu zásilku |
Kdy bude zboží expedováno?
Termín vyřízení objednávky je závislý na času jejího odeslání. Pokud jste objednali do 14 hodin daného pracovního dne, bude ještě týž den předána dopravci a doručena Vám následující pracovní den do 18 hod.
Důležité: Tyto termíny se vztahují pouze na zboží označené skladem. Závazný termín doručení zboží vám bude vždy potvrzen emailem s potvrzením objednávky. Pokud je u zboží informace „momentálně není skladem“ najdete orientační termín dodání v koši nebo opět v zaslaném potvrzení objednávky.
Předpokládaný čas doručení vaší zásilky můžete zjistit online na www.ppl.cz. Odkaz na sledování vaší zásilky dostanete po její expedici v emailu o předání zásilky přepravní službě.
Mohu si zboží osobně vyzvednout?
Při online objednávání na grawerton.cz nelze zboží osobně vyzvednout. Pokud preferujete osobní odběr, pak je možný u ostatních forem objednávek (písemné, telefonické či emailové). Před vyzvednutím zboží počkejte na email s potvrzením objednávky. Teprve poté je zboží připraveno k odběru.Zásilka mi nebyla doručena...
Pokud Vám zásilka nebyla doručena v potvrzeném termínu nebo se vyskytl problém při jejím dodání, obraťte se na nás, tel. 800 152 281, 558 737 604-5.Mohlo by Vás zajímat:
Křehké zboží, jako keramiku a sklo zasíláme pečlivě zabalené, pojištěné, jako křehké zboží. Dopravce odpovídá za doručení zboží v nepoškozeném stavu. Jak postupovat při poškozeném zboží?
Pokud objednáváte hrnky doporučujeme:
Nákup celého plata, tedy 12 kusů klasických hrnků nebo jejich násobky, či celý karton 36 kusů hrnků, kvůli minimalizaci rizika poškození při přepravě. Do jednoho balíku jsme schopni zabalit 2 kartony hrnků. V rámci tohoto množství můžeme namíchat různé typy a barvy hrnků.