Zboží Vám bylo doručeno poškozené?
Zásilku, která jeví známky poškození nepřebírejte. V případě mírného poškození,zásilku přeberte, ale na doklad o převzetí dopište „převzato s výhradou – poškozený obal.“
Je-li poškozeno zboží, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti do 3 pracovních dnů informovat buď přepravce, nebo naši společnost. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
Pro zahájení reklamačního řízení je potřeba vyplnit elektronicky reklamaci zásilky. Informaci zašelte co nejdříve na přepravce i naši společnost:
- PPL – oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 595 222 370, fax 595 222 386, e-mail: reklamace@ppl.cz
- další typy přeprav - hlaste neodkladně na grawerton@univox.cz, tel. 558 737 604
Dodané zboží není kompletní či neodpovídá objednávce?
Prosíme, napište podrobnosti na grawerton@univox.cz, kde vám poradíme, jak dále postupovat nebo nás kontaktujte tel. 558 737 604-5.
Potřebujete opravit závadu na zboží?
Pokud posíláte zboží do servisu, přiložte prosím:
- kopii faktury v případě záruční opravy (pokud nebude zásilka obsahovat tento dokument bude oprava považována a vyhodnocena, jako nezáruční),
- popis závady,
- kontaktní údaje (vč. dodací adresy, fakturační adresy),
- vyplněný SERVISNÍ PROTOKOL.